31 mája 2010

Panelák V. 83

Skladby z Paneláku V. 83
Skladby si môžete stiahnuť kliknutím na názov

Adam Clayton, L. Mullen - Theme From Mission: Impossible
Jason Wade - You Belong to Me
Owl City - The Technicolor Phase
Empire of the Sun - We Are The People
Noisettes - Don't Upset The Rhythm


Rozhovor Janky a Emila:
Emil: Janka, veď si to zaslúžia. Celý rok pracujú, starajú sa o malú a vieš veľmi dobre že kvôli tej kríze mali problémy tak určite sú vyčerpaný..
Janka: A ja prosím ťa! Ja nie som vyčerpaná?
Emil: A z čoho prosím ťa?
Janka: Tak ale tak z čoho.. Ja tu denno denne musím riešiť veci, ktoré mi odsávajú energiu.
Emil: Iste. Lenže ty riešiš veci, ktoré by si nemusela riešiť. Ja narážam na tie tvoje výletu ku kukátku a písanie petícií a protestov proti všetkému čo sa v tomto paneláku deje..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zvučka PANELÁKU